quarta-feira, 30 de novembro de 2011

Dialogue

School_______________________________________________________________
Augustinópolis, (month)_________________, (day)_______, (year)_____________
Name:_______________________________________________________________
Grade (série):_____________                       Class (classe/ turma)________________


Read the dialogue below and put in order according to the translation: (Leia o diálogo abaixo e coloque em ordem de acordo com a tradução):

Dialogue

( 1 ) Bill:          O que você está ouvindo?
( 2 ) Lucy:       Eu estou ouvindo o rádio.
( 3 ) Bill:          Eu sei disso. Quem está tocando?
( 4 ) Lucy:       Advinha.
( 5 ) Bill:          Eu acho que isso são os Beatles, certo?
( 6 ) Lucy:       Está certo. Como você sabia?
( 7 ) Bill:          No meu país todos sabem quem eles são. Eles são famosos.
( 8 ) Lucy:       Mesmo?
( 9 ) Bill:          Claro. Meus pais os viram num show há muito tempo atrás.
( 10 ) Lucy:      Você sabia que eles são da Inglaterra?
( 11 ) Bill:        Sim, claro.
( 12 ) Lucy:      Que tipo de música você geralmente ouve?
( 13 ) Bill:        Eu ouço de tudo mas meu favorito é Pop.
( 14 ) Lucy:      Sei. Quem é teu cantor favorito?
( 15 ) Bill:        Celine Dion
( 16 ) Lucy:      Eu também gosto dela. Ela tem uma grande voz.



(     ) Lucy: I see. Who's your favorite singer?  
(     ) Lucy: Did you know that they're from England?
(     ) Bill: I listen to everything, but my favorite is Pop.          
(     ) Lucy: That's right. How did you know that?
(     ) Bill: I think that's the Beatles, right?
(     ) Lucy: I like her too. She's got a great voice.
(     ) Bill: Celine Dion.
(     ) Lucy: I'm listening to the radio.
(     ) Lucy: What kind of music do you usually listen to?       
(     ) Bill: Of course. My parents saw them at a concert a long time ago.
(     )Lucy: Really?
(     ) Bill: What are you listening to?  
(     ) Bill: I know that. Who are they playing?
(     ) Bill: In my country everyone knows who they are. They're famous.
(     ) Lucy: Guess.
(     ) Bill: Yes, of course.


Nenhum comentário:

Postar um comentário